اشرافيت بر قوانين و مقررات سازماني لازمه يک دستگاه حاکميتي

توانمدسازي کارکنان در حوزه قوانين و مقررات از ضرورت هاي اساسي استانداري ميباشد

کد خبر: 154071 تاریخ انتشار: 1399/04/16
نمایش: 905
اخبار
طرح پيشنهادي توانمند سازي کارکنان در حوزه قوانين و مقررات تحت عنوان" تربيت مدرس" در جلسه کميته تخصصي "نظام پذيرش و بررسي پيشنهادات کارکنان استانداري و واحدهاي تابعه" که روز چهارشنبه مورخ99/4/11 برگزار گرديد مورد بررسي قرار گرفت.
هدف اصلي پيشنهاد دهنده از ارائه اين طرح پيشنهادي؛ارتقاء دانش کارکنان استانداري و واحدهاي تابعه در حوزه قوانين و مقررات مرتبط با مأموريت هاي سازماني عنوان گرديده تا نهايتا طي برنامه ريزي هاي ميان مدت، اين توانمندي در سطح عالي منجر به تربيت مدرس در حوزه هاي مذکور گردد.
کليات طرح با رأي اکثريت اعضاء مورد پذيرش واقع گرديد وليکن مقرر گرديد جهت انجام اصلاحات و تشريح فرآيند اجرايي طرح به پيشنهاد دهنده عودت گرديده تا در جلسه آتي مورد بررسي قرار گيرد.
نکته قابل ذکر ان است که در سال 98 نيز يک مورد طرح پيشنهادي تقريبا مشابه به دبير خانه ارسال گرديد که به دليل عدم اعمال اصلاحات توسط پيشنهاد دهنده رد گرديد.
از ديگر طرح هاي پيشنهادي بررسي شده در اين جلسه " راهکار اجرايي طرح هرکارمند يک حامي " و " تحويل ماسک و دستکش به ارباب رجوع در بدو ورود به ساختمان استانداري" بود که پيشنهاد اول به دليل عدم نوآوري و پيشنهاد دوم به دليل مغايرت با قوانين مالي مورد پذيرش واقع نگرديد.

مولف: سیده زینب حجازی
عکاس :حبیب ملالی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/10/20