وظايف پست /شغل : کارشناس بهبود روشها و فرآیندها :

وظايف پست /شغل : کارشناس بهبود روشها و فرآیندها :
  1. شناسایی سیستم ها و روش‌های نوین سازمانی مرتبط با فعالیت‌های استانداری و واحدهای تابعه و پیگیری برای اخذ تاییدیه لازم برای پیاده‌سازی آنها در مجموعه.
  2. مطالعه وظایف استانداری و احصاء خدمات دفاتر ستادی و واحدهای تابعه استانداری و بررسی تناسب و ارتباط آنها با ماموریت و اهداف دستگاه و اسناد بالادستی.
  3. مستندسازی فرآیندهای انجام کار و ارائه راهکارهای پیشنهادی برای بهبود روش‌ و اصلاح فرایندهای انجام کار در سطح استانداری و واحدهای تابعه و ارائه گزارش‌ها و نظرات كارشناسي.
  4. بررسی سیستم ها و روش‌هاي انجام کار، فرایندهاي سازمانی و ثبت گردش کار و نحوه انجام عملیات واحدهاي ستادي و اجرایی به منظور بهینه‌سازي سیستم ها و بهبود روش‌هاي انجام کار.
  5. عارضه یابی، بازنگری و مهندسی مجدد فرآیندهای کاری استانداری و واحدهای تابعه به صورت دوره‌ای و مستمر.
  6.  شناسایی و تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف روش‌های اجرائی و تهیه گزارش لازم به مقام مافوق.
  7. پیگیری در خصوص تدوين استانداردهای انجام کار در مشاغل تخصصی و عمومي استانداری و واحدهای تابعه.
  8. مطالعه و بررسي قوانين و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسي و شركت در جلسات، همايشها و دوره هاي آموزشي مرتبط.
  9. انجام ساير امور محوله وفق مقررات

ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/10/20