وظايف پست /شغل کارشناس هماهنگی و پیگیری :

وظايف پست /شغل کارشناس هماهنگی و پیگیری :
الف: ارتباطات
  1. تنظيم فهرست متقاضيان ملاقات با مدير مربوط و تعيين ساعات ملاقات براي آنها.
  2. تنظيم اوقات جلسات و كميسيون هايي كه در دفتر مدير مربوطه تشكيل مي شود و مطلع ساختن مقامات يا افراد شركت كننده در جلسه.
  3. پاسخگويي به مراجعين و راهنمايي آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امكانات انجام در خواست هاي متقاضيان و مراجعه كنندگان كه انجام تقاضاي آنان بدون ملاقات با مقام ذي ربط امكان پذير است.
ب: پيگيري ها
  1. پيگيري امور ارجاعي از سوي مدير و ارايه گزارش لازم به ايشان.
  2. تهيه گزارش لازم در زمينه فعاليت‌هاي حوزه مربوط و ارايه آن به مدير مربوطه.
  3. خلاصه نمودن گزارش‌هاي واصله و ارايه آن براي مطالعه مدير مربوط.
  4. آماده كردن سوابق و پرونده‌هاي مربوط به كميسيون و جلسات و سمينارها براي اطلاع و مطالعه قبلي مدير مربوطه.
  5. ابلاغ دستورات صادره مدير مربوط به اشخاص و موسسات ذيربط و واحدهاي تابعه برحسب خط مشي تعيين شده  و درصورت لزوم پيگيري آن‌ها.
ج : امور عمومي و جاري
  1. انجام اقدامات لازم در زمينه نگهداري و بايگاني كردن پرونده ها، اوراق، نامه ها، گزارش ها و ساير اسناد و مدارك واحد مربوط در محل مخصوص.
  2. دريافت نامه ها، پرونده ها و ساير مكاتبات رسيده به حوزه خدمت و ثبت خلاصه مشخصات و جريان آنها در رايانه يا دفاتر مربوط.
  3. تفكيك و توزيع نامه ها، گزارش ها و ساير مكاتبات بين افراد واحد مربوط از طريق عين مكاتبات يا به صورت مجازي و مكاتبات بدون كاغذ.
  4. استفاده از نرم افزارهاي پردازش متن، دريافت و ارسال نامه هاي الكترونيكي، دورنگار و ... .
  5. تهيه گزارش هاي مورد نياز مدير مربوطه حسب مورد

ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/10/20