وظايف پست /شغل معاون برنامه ریزی بودجه و تحول اداری:

وظايف پست /شغل معاون برنامه ریزی بودجه و تحول اداری:
  1. هماهنگي و نظارت بر انجام امور مرتبط با دبيرخانه شوراي اداري استان.
  2. هماهنگي و  نظارت بر انجام امور مرتبط با دبيرخانه كارگروه توسعه مديريت استانداري.
  3. هماهنگي و  نظارت بر انجام امور مرتبط با دبيرخانه کمیته اصلاح ساختار، فرايندها و فناوري هاي مديريتي.
  4. هماهنگي و نظارت بر انجام كليه امور مرتبط با دبيرخانه كميته بررسي نظام پيشنهادهای استانداري و واحدهاي تابعه.
  5. انجام هماهنگی‌هاي لازم به منظور اجراي نقشه راه اصلاح نظام اداري اعم از برنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها و مصوبات شوراي عالي اداري در استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه.
  6. انجام هماهنگی‌هاي لازم به منظور استقرار نظام بهره‌وری استانداری.
  7. برنامه‌ريزي و نظارت بر امور مرتبط با تشكيلات استانداري و واحدهاي تابعه با هماهنگي واحد تخصصي ذيربط وزارت كشور.
  8. رصد مستمر فعاليت‌هاي سازمان در بعد وظایف دستگاه، مستندسازی فرایندهای انجام‌کار به منظور تدوین راهکارهای پیشنهادی برای اصلاح و بهبود روش‌های انجام‌کار و تقسیم درست وظایف واحدها در سطح استانداری و واحدهای تابعه.
  9. نظارت بر اجراي صحيح دستورالعمل‌ها و روش‌های انجام‌كار در بخشهاي مختلف عمومي و تخصصي استانداري و واحدهاي تابعه و دستگاه‌های اجرایی استان، به منظور بهبود روش‌ها و تسريع در انجام امور با همكاري واحدهاي ذيربط.
  10. نظارت بر اجراي صحيح فرآيند تخصيص منابع، طبقه‌بندي هزينه‌ها و استفاده بهينه از منابع مالي تخصيص يافته مرتبط با طرح‌ها و برنامه‌ها و در تطبیق با بودجه عملیاتی و سالانه استانداري و واحدهاي سازماني تابعه.
  11. پيگيري تهیه و تنظيم موافقتنامه بودجه استانداری و واحدهای تابعه در قالب برنامه‌ها پس از وصول ابلاغ اعتبار مصوب و تحصيل تخصيص‌ها.
  12. ایجاد هماهنگی لازم بین بودجه‌های پیشنهادی واحدها با برنامه‌های مصوب و نظام بودجه‌ریزی عملیاتی و ارزشيابي عملكرد بودجه استانداري و واحدهاي تابعه.
  13. ارائه مشاوره به مديركل.
  14. سازماندهي فعاليتهاي مربوط به تقسيم كار و تعيين وظايف و حدود مسئوليت ها و اختيارات واحدهاي تحت سرپرستي و نظارت بر حسن اجراي كليه امور و ارائه راهنمايي هاي لازم در موارد ضروري.
  15. مطالعه و بررسي قوانين و مقررات، ارائه گزارشها و نظرات كارشناسي و شركت در جلسات، همايشها و دوره هاي آموزشي مرتبط.
  16. تقسيم كار و نظارت برانجام وظايف محوله به كاركنان و ارائه راهنمايي هاي لازم به آنان.‏
  17. انجام ساير امور محوله از سوي مدير در صورت عدم حضور ايشان

ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/08/30