افزايش سطح آشنايي کارکنان با زبان علمي بازار سرمايه

شکوفايي بازار بورس در سال جديد، ضرورت آموزش و آشنايي با زبان علمي اين بازار را مي طلبد

کد خبر: 143981 تاریخ انتشار: 1399/04/01
نمایش: 1115
اخبار
به منظور  هدايت آموزشهاي ضمن خدمت کارکنان استانداري و واحدهاي تابعه به سمت ضرورت هاي شغلي و ماموريتهاي تخصصي اين دستگاه ، منجر به تمهيد مقدمات براي برگزاري دوره آموزشي با عنوان "آشنايي با بورس" از سوي دفتر برنامه ريزي، نوسازي و تحول اداري صورت گرفت.       
 
در راستاي ماموريتهاي تخصصي "دفتر جذب و حمايت از سرمايه گذاري استانداري" و با توجه به اينکه برنامه ريزي مناسب براي هدايت نقدينگي به ويژه منابع بانکي و بازار سرمايه(بورس، فرابورس، بيمه و ....) به سمت سرمايه گذاري هاي مولد و اشتغالزا به عنوان يکي از مجموعه هاي اولويت دار در حوزه اقتصادي استان ها در سال 99 قرار گرفته است لذا در همين راستا دوره آموزشي"آشنايي بابورس" در دو جلسه "مقدماتي"  و  "تابلو خواني و بازار خواني بازار سرمايه در استانداري" برگزار شد.
هدف از برگزاري اين دوره اموزشي، آشنايي افراد با اصول اوليه بازار سرمايه و همچنين فراگرفتن زبان علمي بازار سرمايه مي باشد تا افراد بتوانند در سرمايه گذاري خود هوشمندانه عمل کنند.
دوره مذکور با با تدريس خانم شراره زارعان و با حضور جمعي از مديران و کارکنان علاقمند استانداري و واحدهاي تابعهدر روزهاي شنبه مورخ 17و 24 خرداد ماه سال جاري در محل سالن شهيد مرداني برگزار گرديد.

مولف: سیده زینب حجازی
عکاس :نیما احمدی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/10/20